Tres alumnes de l’Institut Joan Brudieu de la Seu participen al concurs ProgramaMe a Catalunya

Tres alumnes de l’Institut Joan Brudieu de la Seu d’Urgell han participat en la fase regional del prestigiós concurs de programació ProgramaMe, que es va dur a terme el passat 14 de març a l’Institut Nicolau Copèrnic de Terrassa i en què van participar 30 equips d’arreu de Catalunya. Maria Bosa, Miquel Giné i Marc Santiago, que cursen els cicles de grau superior d’Informàtica d’Administració de Sistemes Informàtics (ASIX) i Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma van finalitzar en setena posició amb els mateixos problemes resolts que l’equip que va quedar en segona posició.

Els estudiants, acompanyats pels professors Marc Casanovas i Tomàs Bigordà, van superar 5 dels 10 problemes plantejats en el concurs, sols superats per l’institut Sabadell que en va resoldre 6. Les proves s’havien de resoldre en un temps límit de 4 hores i amb un ordinador sense connexió a internet.

Els joves qualifiquen el resultat com “un gran resultat” i destaquen el treball en equip. (fotos)