Ajuts individuals de menjador (curs 2020-2021) – Consell Comarcal de l’Alt Urgell

El Consell Comarcal obre el termini per sol·licitar ajuts de menjador escolar per raons econòmiques, socials i geogràfiques, per alumnes que no tinguin dret a la gratuïtat del servei. El termini de presentació per al curs 2020-2021: del 16 de juny al 7 de juliol, la resta de l’any només s’atendran sol·licituds excepcionals que no s’haguessin pogut preveure en el moment del termini ordinari, podeu consultar les instruccions o les bases per veure que s’entén per excepcional. Tota la informació aquí.

Breus instruccions:

• Alumnes des de P3 fins a 4t ESO matriculats a centres educatius de l’Alt Urgell.
  • Tramitació electrònica prioritàriament, veure manual de presentació telemàtic.
  • Famílies que estan en seguiment de Serveis Socials (CAPAU) han de contactar directament amb el professional de referència del CAPAU.
  • En cas que no sigui possible la tramitació electrònica, mireu el document instruccions ajuts de menjador per veure com es pot presentar.
  • Dubtes i consultes: 973 35 31 12 o ensenyament @ ccau.cat

Documentació i informació: