Comunicat respecte a la Festa de Graduació 2020

Benvolguts/des famílies, alumnes i professorat de 2n de BTX, de 2n de CFM i de 2n de CFS,

Malauradament, us hem de comunicar que aquest curs acadèmic, davant les mesures que el Departament d’Educació ens fa contemplar de distanciament entre alumnes i traçabilitat als centres, i la responsabilitat que podria implicar en casos de possible contagi d’algun alumne/docent, no serà possible fer la festa de graduació que teníem prevista per final de curs a 2n de Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Mitjà i Superior.

Ens sumem a la resta de centres dels nostres Serveis Territorials que també han cancel·lat aquest esdeveniment. No creiem que sigui viable muntar una celebració d’aquest tipus quan per organitzar la reobertura del centre per les classes de repàs PAU, les diferents proves d’accés (juny, juliol) i el retorn de classes presencials al setembre ens estan exigint el compliment d’una sèrie de mesures de seguretat per la salut de tots els implicats. Sense esmentar tot el personal vulnerable que, a hores d’ara, no podria acompanyar-nos en l’acte.

Tanmateix, com ja havíem previst al calendari d’inici de curs, estem treballant per tancar l’Orla de B2 amb Foto Estudi La Seu; i també el certificat de record que els regala l’Institut als alumnes de cada promoció, i que aquest curs podran recollir a secretaria del centre en el moment de sol·licitar l’expedició del títol de Batxillerat / Cicle Formatiu, i/o amb cita prèvia a coordinació. Fins i tot, s’està valorant la possibilitat de preparar-los, més endavant, algun altre record del seu pas per l’Institut Joan Brudieu.

Us agraïm la vostra comprensió i us desitgem que passeu un bon estiu.