Aleix Godinho inaugura “Recerca jove”, un nou espai per a la presentació de treballs de joves investigadors dins del cicle Desenterrant el passat

El passat dia 15 d’octubre l’alumne del nostre institut Aleix Godinho va exposar a l’Arxiu Comarcal de l’Alt Urgell el resultat del seu Treball de Recerca Les festes i tradicions populars de l’Alt Pirineu i l’Aran. La conferència s’emmarca dins del cicle Desenterrant el passat organitzat per l’Institut d’Estudis Comarcals de l’Alt Urgell, l’Arxiu Comarcal de l’Alt Urgell, l’Ajuntament de la Seu d’Urgell, l’Espai Ermengol-Museu de la Ciutat i el Consell Comarcal de l’Alt Urgell. Aquesta nova proposta anomenada “Recerca jove”, planteja la presentació de treballs d’alumnes de segon de batxillerat vinculats a la branca de les humanitats i centrats en aspectes propis de la comarca de l’Alt Urgell. L’Aleix va centrar la conferència en les festes i tradicions de la nostra comarca sota el títol L’Alt Urgell i el Pirineu, territori de festes i tradicions populars.

La conferència va ser enregistrada i podeu veure-la clicant al següent enllaç: https://youtu.be/20Y8Lprmp7E.

Entrevista TV Pirineus.