Avís a les famílies: vaga el 28 d’octubre

Us comuniquem que el dijous 28 d’octubre de 2021 hi ha convocada jornada de vaga per al professorat. A hores d’ara es desconeix el nombre real de professorat que exercirà el seu dret individual a la vaga. Tanmateix, l’Institut garantirà, amb els serveis essencials que es proposen, el dret de l’alumnat a romandre al centre. Els serveis essencials dels instituts es concreten en la presència d’1 membre de l’equip directiu i, de manera excepcional, per motius de les mesures sanitàries per fer front a la pandèmia de la COVID-19, en el cas de l’ensenyament secundari (de 12 a 16 anys), en la presència d’1 docent per a cada 3 unitats. Els serveis essencials, conjuntament amb tot el professorat que no hagi donat suport a la proposta de vaga, garantiran la seguretat i l’atenció de l’alumnat present al centre, que romandrà obert en el seu horari habitual, malgrat que no es podrà garantir l’atenció lectiva normal. Esperem que comprengueu les dificultats que implicarà gestionar aquesta situació.