Taller de cuina. L’alumnat de l’IFE elabora diferents plats i postres. No t’ho pots perdre… Pastís de castanyes.

L’alumnat de l’IFE està treballant i reforçant l’adquisició de recursos en les activitats quotidianes. En aquest moments adquireixen habilitats i diferents estratègies per aplicar en la compra d’aliments, els processos d’elaboració d’àpats i els elements i aparells necessaris per dur-ho a terme. Això fa bona… Llegeix més»

Convocat el VI Concurs de WhatsApp-Relats

El pròxim 13 de gener de 2022 l’alumnat de 4t d’ESO de l’Alt Pirineu i Aran i el de 4t de Segona Ensenyança d’Andorra participarà en la sisena edició del concurs literari WhatsApp-Relats. Es tracta d’una activitat cultural transfronterera que té com a objectiu incentivar… Llegeix més»

La tardor al SIEI

Des de l’aula SIEI s’ha viscut la tardor des de tots els seus vessants: des d’anar a buscar bolets fins a celebrar-ne les festes tradicionals.