XXIV Cangur de la Societat Catalana de Matemàtiques

El passat 21 de març el nostre centre va tornar a ser seu de la Prova Cangur, organitzada per la Societat Catalana de Matemàtiques. La prova Cangur es convoca sempre que és possible en la data que proposa l’associació internacional Le Kangourou sans frontières, el tercer dijous de març.

En el “cangur dels grans” (4t d’ESO i batxillerat) han participat prop de 260 alumnes de diferents centres: Institut Roseta Mauri, Escola Puigcerver, Col·legi Maria Rosa Molas, Institut El Morell i l’Institut Gabriel Ferrater, i 150 per al “cangur 123” (convocatòria per a 1r, 2n i 3r d’ESO), tots ells del nostre centre.

Els resultats es faran públics pocs dies abans de Sant Jordi, i ja farem menció a la nostra pàgina web dels millors classificats.