XIX FEC Festival_European Short Film Festival

fec

Enguany al FEC s’ha incorporat un jurat format per sis joves, que concedirà un premi al que ells considerin el millor curt d’entre tots els curts a competició. Tres alumnes del nostre centre han estat convidats a ser membres d’aquest jurat. Són tres estudiants de segon de Batxillerat artístic que aquest curs han realitzat el seu primer curtmetratge dins del treball de recerca: Héctor Abela Arbues, Judit Sánchez Aranda i Javier Pérez García. Els tres alumnes tindran una acreditació per a totes les sessions del festival i ells mateixos pujaran a l’escenari a lliurar el premi.

jurat