Xerrada de l’escriptora Ana Alcolea i recital de la poeta Vanessa Martí

Aquest mes de març, quan se celebra el Dia Mundial de la Poesia- el dia 21-, s’han organitzat dues activitats en relació amb la literatura.

El dia 12 de març ens va acompanyar l’escriptora Ana Alcolea, autora de la novel·la Donde aprenden a volar las gaviotas, que llegeixen els alumnes de 3r d’ESO. En finalitzar l’acte, l’autora va signar els llibres dels alumnes i ens va obsequiar amb un recull de novel·les signades per ella.

El dia 27 de març els departaments de Castellà i Català van organitzar conjuntament un recital poètic adreçat als alumnes de segon de Batxillerat. La poeta Vanessa Martí Simonka ens va recitar poemes de diversos poetes catalans i castellans, recollits a  les antologies d’ambdues assignatures, per seguir després amb poemes d’autors i autores joves i, finalment, va concloure l’acte amb poemes propis.