Sant Jordi 2019

Com cada any per Sant Jordi, al centre es van fer moltes activitats de caire cultural i lúdic; entre d’altres, els alumnes van participar a tallers organitzats pels propis alumnes i pels professors: tallers de ciència en acció, de cuina, danses urbanes, cinema, fotografia filosòfica, muaythai, màgia, improvisació teatral, zumba, competicions esportives de pàdel, volei,  mini futbol… . Com a cloenda d’aquest matí ple d’activitats, es van lliurar els premis del concurs literari de Sant Jordi, i es va representar l’obra En contra, d’Esteve Soler, a càrrec dels alumnes del Batxillerat d’Arts Escèniques.

Més imatges a Google Photos i al blog del Dpt. d’Educació Física.