Participació dels nostres alumnes de Batxillerat Internacional a IMINJO 2021

Alumnes del nostre centre, que cursen el Batxillerat Internacional, han participat en el XII Encuentro IMINJO, congrés de recerca jove organitzat per l’Institut Cardenal López de Mendoza, de Burgos, amb el patrocini de la Junta de Castilla y León: Laia Bertran amb la monografia La moda española en 1968, Ariadna Civit amb Levitación magnética por superconductividad, Anna Tocados amb El agua del río Garona, Andrés Vega amb Fractales áureos, y Maria Vilella amb Las consecuencias demográficas del cólera morbo asiático en Reus en la segunda mitad del Siglo XIX. Tot i ser en format virtual, hi ha hagut molta participació d’instituts públics d’Espanya on s’imparteix el Batxillerat Internacional. És un congrés que ja té un llarg recorregut, amb gran reconeixement i qualitat de les diferents ponències, i on ja va participar el nostre institut el curs passat.