Lliurament dels diplomes de doble titulació Batxillerat – Baccalauréat

Dilluns passat va tenir lloc al Teatre Victòria de Barcelona la cerimònia del lliurament de la doble titulació Batxillerat et Baccalauréat. L’acte va ser presidit per la Consellera d’Educació, Sra. Meritxell Ruiz i pel Cònsol de França M. Édouard Beslay.

sur-scene
El Programa Batxibac va començar el 2010 i la primera promoció estava composta per 22 alumnes, 4 dels quals de l’Institut Gabriel Ferrater. En els últims anys, aquest Programa ha aconseguit grans èxits, tant al nostre centre com a tot el país. Dilluns passat, 248 alumnes catalans van rebre els Títols de Batxillerat i de Baccalauréat, que els permet fer valdre aquests estudis d’excel·lència tant a l’estranger com al nostre país.

meri
Alguns alumnes de la promoció 2014-16 estudien lluny de Barcelona i no van poder assistir. Reiterem les nostres felicitacions als alumnes i a les seves famílies: Carlos Aledo, Farners Bagès, Josep Blavi, Júlia Cano, Iker Garcia, Sara Garcia, Paula Gómez, Margot Moulin, Víctor

Núñez, Clara Pons, Amanda Pérez, Laura Ribalta, Berta Taixés et  Eduard Vidal.

fora

Més informació al blog del seminari de Francès…