Lliurament de Diplômes DELF

El passat 30 de novembre117 nois i noies de 13 instituts dels Serveis Territorials de Tarragona van rebre els títols DELF Scolaire en un acte que es va celebrar a l’Institut Vidal i Barraquer de Tarragona.  Un nombròs gup de 26 alumnes del nostre centre va rebre els títols corresponents a les proves de nivell A2 i B1 que es van celebrar al mes d’abril.

2

El DELF scolaire és fruit d’un acord entre el Servei de cooperació i d’acció cultural de l’Ambaixada de França i el Departament d’Ensenyament. Els títols DELF són vàlids tota la vida i permeten certificar les competències en llengua francesa des alumnes i que siguin reconegudes en universitats, administracions i empreses de tot el món.

Enhorabona als alumnes, que han obtingut resultats magnífics en aquestes proves. (Més informació al blog del Seminari de Francès…)