Proves DELF (Diplôme d’études en langue française)

Des de fa tres anys i en virtut d’un acord entre l’Ambaixada de França i el Departament d’Ensenyament de Catalunya, els alumnes de centres públics de secundària poden obtenir el Diploma DELF, que certifica el nivell oral i escrit de francès de l’alumne i  que és reconegut arreu del món.

A la província de Tarragona, els centres habilitats per fer aquests exàmens són dos : l’Institut de la Candelera i l’Institut Gabriel Ferrater . Es per això que els dies 20 i 21 d’abril vam rebre candidats de llocs ben diferents: Tarragona, Cambrils, la Bisbal del Penedès, les Borges del Camp…  Aquests eren els dies de les proves escrites col·lectives. A partir d’aleshores i fins el dia 10 de maig tindran lloc al nostre centre les proves orals individuals.

delf2

Més informació al blog del Dpt de Francès…