Intercanvi de Francès amb alumnes de Montpellier

Els intercanvis d’alumnes són experiències inoblidables de descoberta d’una nova cultura i d’enriquiment personal. Milloren la fluïdesa, el vocabulari i augmenten la motivació per una llengua estrangera. El nostre institut afavoreix aquest tipus d’experiències i ja fa molts anys que alumnes de Batxillerat participen en un intercanvi amb alumnes del sud de França.

Els nostres alumnes de francès de Btaxillerat van anar a Montpellier al febrer, i ara han vingut els alumnes francesos. S’han allotjat amb famílies d’acollida del centre, han assistit al nostre institut i han fet classes d’Espanyol, d’Història i  d’Educació Física. Han visitat Reus fent un joc de pistes en castellà, i també el Centre Gaudí i l’Institut Pere Mata.També han anat a conèixer la Tarragona romana, en una visita guiada per Joan Ramon Corts, professor d’història de Bachibac.

Més informació al blog de Francès…