Conferència ‘Educar en la felicitat’ amb Daniel Gabarró

L’Associació de Mares i Pares de l’Institut Gabriel Ferrater de Reus organitza aquest dijous, 16 de gener, a les 7 de la tarda, una conferència pràctica amb Daniel Gabarró, a la sala polivalent de l’institut, a Reus.

Aquest conegut mestre i psicopedagog, expert en PNL i creixement personal, ens oferirà eines i recursos concrets i útils per educar els nostres fills i filles perquè siguin feliços i resilients davant les dificultats de la vida, tot generant conscientment vincles familiars positius. L’activitat està destinada tant a pares i mares, com a mestres i educadors.

L’entrada és lliure i gratuïta.

Es tracta d’una sessió pràctica que vol trencar molts tòpics que ens impedeixen saber posar límits amorosos als infants que serveixin per potenciar les seves capacitats i fer-los créixer amb fortalesa i felicitat. Reflexionarem sobre el significat de la paternitat i la maternitat, sobre l’amor i què vol dir estimar i com podem aprendre a estimar bé els nostres fills i filles.

Aquesta activitat forma part d’un projecte engegat per l’AMPA, amb el suport de la direcció del centre, per oferir eines i valors als nostres fills i filles, a través d’activitats extracurriculars destinades a complementar la formació de l’alumnat durant l’etapa de l’ESO i BAT al nostre institut, tractant temes com les emocions, la creativitat i la relació amb els altres. Aquest projecte se suma a l’àmplia cartera d’activitats extraescolars que oferim a l’institut.