Primera fase de la VI Copa Cangur de Matemàtiques

Ahir dijous 24, l’Institut Gabriel Ferrater de Reus  va esdevenir una de les vint-i-set seus de la primera fase de la 6a edició de la Copa cangur, organitzada per la Societat Catalana de Matemàtiques amb el suport logístic d’eXplorium. Hi van  participar dinou equips, de set alumnes de 3r i 2n d’ESO cadascun, procedents de 12 centres públics i privats de Reus: instituts Salvador Vilaseca, Gaudí, Baix Camp, Lluís Domènech i Montaner, Roseta Mauri i Gabriel Ferrater, l’institut-escola Pi del Burgar, l’Escola Puigcerver, Col·legi Maria Rosa Molas, Col·legi Pare Manyanet, la Salle Reus, i l’institut Marta Mata de Salou, amb un total de 133 alumnes.

Els resultats han estat els següents: en primer lloc l’equip B de l’institut Gabriel Ferrater amb 588 punts; els components d’aquest equip són Mariona Edo, Ferran Mestre, Laia Ollé, Marc Rivadulla, Chenxin Tang, Sofia Tomàs i Àlex Villarejo; en segon lloc l’equip representant de l’institut Salvador Vilaseca, amb 570 punts; i en tercer lloc l’equip de l’escola Puigcerver, amb 433 punts.

A tots ells la més cordial enhorabona i a tots els equips participants els encoratgem a seguir participant en futures edicions. La fase final per als equips destacats de la primera fase està prevista per al dia 7 de març de 2019 al Tecnocampus de Mataró.