25 Novembre – Dia Internacional contra la violència de gènere

El passat 25 de novembre vam commemorar el Dia Internacional contra la violència de gènere envers les dones. La proposta a l’alumnat va ser escriure missatges relacionats amb aquesta temàtica, treballada a les classes de Cultura i Valors, Religió i Tutoria, dirigits especialment a les 22 víctimes de violència de gènere que hi ha hagut ja al nostre territori.

Aquesta instal·lació es podrà visitar al vestíbul del centre educatiu fins el 4 de desembre.
Les tutories de batxillerat van fer-se ressò de la campanya de l’entitat Comerç Solidari de la ciutat, on diferents artistes van poder donar la seva visió personal sobre el tema. Les professores Ester Ferrando, Isabel Taixés, Isabel Granollers hi van participar des de diferents disciplines artístiques, així com l’antiga professora Teresa Felip i l’antiga alumna Alina Ballester.
Per altra banda, l’equip de la biblioteca ha preparat, al voltant d’aquest tema, una selecció de llibres, que ja es poden demanar en préstec.