Premien les fotografies de La Lara Forcadell i la Carolina Grau

Les alumnes Lara Forcadell i Carolina Grau han estat finalistes del #efim22, el concurs internacional de fotografia de monuments. El premi consisteix en un abonament multipersonal De Bat a Bat que permet visitar il·limitadament durant un any, els 29 equipaments culturals gestionats per l’Agència Catalana del Patrimoni Cultural, en companyia de tres persones més. Properament participaran en un taller pràctic de fotografia i patrimoni, d’un dia de durada en un espai patrimonial singular, conduït per dos professionals de la fotografia i organitzat expressament per a l’ocasió. Les imatges premiades formen part d’una exposició itinerant per tot el territori català.

Les fotografies premiades responen a una manera orginal d’apropar-se al concepte de patrimoni. Des de la matèria de Cultura audiovisual del batxillerat artístic procurem encoratjar als alumnes a participar en aquests tipus de propostes fora de l’aula.

A les imatges podeu veure a les dues alumnes guanyadores amb la cap de departament de Dibuix, Rosalia Anglada, i la professora de Cultura Audiovisual Ester Ferrando. També acompanyen aquest text les dues imatges premiades.

Imatges a Google Fotos.