Jornades TED Ed Club

Els dies 5, 6 i 7 de maig es va celebrar, virtualment, el TED Ed Club que organitza el Centre de Recursos de Reus, un projecte educatiu amb el lema Ideas worth spreading. És un projecte internacional que ajuda als estudiants a descobrir, explorar i presentar les seves idees. L’alumnat participant havia de presentar un vídeo en anglès de 3 minuts de durada en el qual exposava les seves idees sobre un tema relacionat amb “Objectius de desenvolupament sostenible”.

Felicitem als següents alumnes, protagonistes d’aquestes jornades. Clicant aquí o sobre la imatge, podreu veure els seus vídeos.

• 1r Bat A: Pau Castellví, Clàudia Garias, Ángel de Felipe, Pol Tarragó, Marc Blanc i Johnatan Ruiz
  • 1r Bat Internacional: Anna Ruano, Jordi Sendra, Adam Ajou, David Xifré i Cèlia Pallejà.
  • 2n Bat E: Clàudia Blanco, Mariel Doña, Mireia Pujol, Alba Aragonès i M.Badia.

Les professores encarregades d’organitzar, donar suport i portar endavant aquesta iniciativa han estat Laura Rodríguez, Mabel Bofarull i Anna Moliner. Volem agrair al Centre de Recursos de Reus l’esforç per fer possible aquest projecte. Des del departament d’anglès valorem molt positivament aquesta experiència, considerem que afavoreix  la competència comunicativa dels nostres alumnes i continuarem apostant per iniciatives que fomentin la presència de la llengua anglesa en la nostra comunitat.