Diada de Sant Jordi 2022

ACTIVITATS DE SANT JORDI 2022 – PROGRAMA D’ACTES

Aquest any celebrarem la diada de Sant Jordi un dia abans, el divendres 22 d’abril. Durant tot el matí s’oferiran tallers i activitats per tot l’alumnat del centre. Per millorar l’organització dels actes l’alumnat s’haurà d’inscriure en el següent formulari, que trobareu actiu a partir del dissabte 9 d’abril. Per participar a les activitats cal que ompliu el següent formulari i escolliu en quin taller voleu participar.

• Les places de les activitats són limitades i s’assignaran per estricte ordre de recepció dels formularis.

Formulari inscripció activitats Sant Jordi 2022

Formulari Sant Jordi.png

A més de les activitats i tallers programats, a partir de les 11.30 al gimnàs, després del pati, es farà entrega dels premis literaris, de dibuix, de fotografia i de les proves Cangur.
Tancarem els actes amb la representació de l’obra TEMPS FUGIT, amb una selecció de textos de Gabriel Ferrater, a càrrec d’alumnes del Batxillerat d’arts escèniques.
I com és tradició, naturalment, durant tot el matí al vestíbul trobareu roses i llibres.

PROGRAMA D’ACTES

Dibuix d’Ona Porres, alumna de 2n d’ESO