Visita a l’exposició “Faraó. Rei d’Egipte”

Més d’un centenar d’alumnes de primer curs d’ESO van visitar, divendres dia 28 de febrer, l’exposició de Caixafòrum Tarragona Faraó. Rei d’Egipte. La sortida extraescolar, organitzada pel departament de Ciències Socials, pretenia fer endinsar els alumnes en el món egipci, una de les civilitzacions bressol de l’evolució humana i que, per bé que vagin passant els mil·lennis, continua despertant gran interès.

A través d’objectes de tota mena, recull que ha comptat amb la col·laboració del British Museum, es fa un molt complet repàs de la vida quotidiana dels pobladors de la vall del Nil. Així, doncs, al llarg de la visita guiada, es desgranen aspectes relacionats amb l’economia, la societat, la política, l’art, la religió i la cultura. Amb aquesta iniciativa, es tractava de fer més pràctics i propers els coneixements que es treballen a classe.