VI Copa Cangur. Els alumnes de l’institut Gabriel Ferrater queden en 3a posició.

Ahir va ser una jornada festiva a Mataró pels membres de l’equip de matemàtiques de l’institut Gabriel Ferrater. Després de ser un dels 30 equips classificats d’entre els 400 participants de la primera fase de la VI Copa Cangur, van demostrar la seva habilitat per solucionar problemes matemàtics.

La competició estava plantejada en dues semifinals de 15 equips cadascuna, fase en què els nostres alumnes van quedar primers. A la final van  enfrontar-se amb 16 equips finalistes de Catalunya. En aquesta fase, després d’encertar  9 problemes de 12, van quedar en tercer lloc, un  resultat excel·lent.

Els alumnes que han format part  de l’equip guanyador han estat: l’Àlex Villarejo, Ferran Mestre, Marc Rivadulla, Sofia Tomàs, Laia Ollé, Mariona Edo i Chenxin Tang, acompanyats de professors del centre.