Som Global Scholars!

L’alumnat de 2n d’ESO de l’optativa d’Anglès participa un altre any en el projecte d’innovació educativa ‘Global Scholars’, de Bloomberg Philanthropies. Es tracta d’un programa sense ànim de lucre que fomenta els vincles entre ciutats d’arreu el món des de la seu de l’organització, a Nova York.

Aquest curs tractem la gestió sostenible dels recursos hídrics, un dels 17 objectius de l’Agenda 2030 per al Desenvolupament Sostenible. Per tant, al llarg de cinc unitats competencials, l’alumnat col·laborarà amb companys i companyes de diversos països (Estats Units, França, Kazakhstan, Hawaii, l’Índia o la Xina, entre d’altres) per intercanviar perspectives i sacsejar consciències. És per això que la llengua anglesa i les eines digitals hi esdevenen un vehicle indispensable de comunicació.

Vídeo Presentació