L’alumnat de 2n ESO visita Montblanc

El dimarts 17 de gener, l’alumnat de 2n ESO de l’Institut Gabriel Ferrater va fer una visita al centre històric de Montblanc. Tot i ser un dia fred amb vent i calamarsa, l’alumnat va poder recórrer les muralles i refugiar-se dins les torres, conèixer els secrets que guarden les esglésies gòtiques de Santa Maria i Sant Miquel i fer una visita al museu dedicat als oficis antics i l’època medieval. Continuant el recorregut i enfilant el carrer de Vilanova del Mercadal, es va arribar a la plaça Major on encara es conserven, sota els porxos de Cal Malet, les antigues mesures oficials de la vila, amb la quartera i els tres quartans de pedra que servien per mesurar el gra. L’activitat, organitzada pel departament de Ciències Socials, va comptar amb la col·laboració dels guies turístics que, amb tan bona predisposició i desafiant el temps, ens van explicar i ens van acompanyar per tot l’itinerari. Fins a la propera, Montblanc!

Imatges a Google Fotos.