Segona fase de Fem Matemàtiques

El passat 4 d’abril es va celebrar a Cambrils, en la 25a edició, la 2a fase del concurs Fem Matemàtiques. L’equip de 1r d’ESO ha quedat 1r classificat en la prova pràctica i l’equip de 2n d’ESO 3r classificat en la prova ràpida. Ha estat una diada matemàtico-festiva que ha combinat diverses proves amb màgia i construcció de cúpules de Leonardo.
Aquest concurs, organitzat per la Feemcat, té una primera fase en la que han participat uns 12000 alumnes a tot Catalunya i uns 2000 a les nostres comarques. Prop de 120 alumnes de 6è 1r i 2n d’ESO van aconseguir classificar-se per aquesta 2a fase. Queda saber qui seran els guanyadors de la prova individual que aconseguiran una plaça a la final catalana que se celebrarà el 4 de maig a Tarragona, organitzada per l’APMCM.