Les campanes de Pasqua porten ous de xocolata al Parc de Sant Jordi

Per als alumnes de l’Institut Gabriel Ferrater, ja ha arribat la Pasqua. La tradició diu que  per Pasqua els nens han de trobar uns ous de xocolata amagats… Sabeu per què? Des de fa segles, està prohibit fer sonar les campanes de les esglésies catòliques entre el Dijous sant i el Diumenge de Pasqua, en senyal de dol. S’explica als nens que les campanes van  aleshores fins a  Roma per tal de ser beneïdes pel Papa. Quan tornen, deixen anar pels jardins els famosos ous de xocolata tan esperats pels alumnes.

Els nens de primer d’ESO de francès han tingut la sort de perpetuar aquesta tradició. En efecte, les campanes de Pasqua han portat un munt d’ous de xocolata i els han escampat pel Parc de Sant Jordi ! Però les campanes no han fet un camí tan llarg per a res: per menjar ous de xocolata, els alumnes han hagut d’obtenir pistes,  seguir laberints i desxifrar missatges i enigmes… tot en francès, és clar!. Pista rere pista, els alumnes han obtingut els cobdiciats ous de xocolata. Malgrat tot, el veritable regal ha estat gaudir d’un matí de sol, a l’aire lliure per practicar la llengua francesa. Els alumnes guardaran un record inoblidable! (Més imatges aquí)