Expotècnic a l’Institut Cal·lípolis i Pere Martell

El passat dimarts 10 de març els alumnes de 4rt d’ESO interessats en els estudis de cicles formatius van visitar l’Expotècnic a l’Institut Cal.lípolis i Pere Martell. Després d’una xerrada informativa es va fer una visita per les aules específiques i generals dels diferents estudis que s’imparteixen. Els alumnes van poder consultar els dubtes i inquietuds que tenen amb els professors i amb els mateixos alumnes que cursen els cicles. La visita els va permetre familiaritzar-se amb aquests estudis per tal d’ajudar-los en la seva orientació de cara al curs vinent.