Cerimònia de lliurament dels títols DELF

Des de fa quatre anys, i gràcies a un acord entre el Departament d’Ensenyament i l’Ambaixada francesa, el DELF scolaire permet certificar el nivel de francès dels alumnes a través d’uns títols que són reconeguts a tot el món.

Cada mes d’abril, alumnes vinguts de Tarragona, de Cambrils, de Valls, de la Bisbal del Penedès… fan els exàmens DELF a l’Institut Gabriel Ferrater, que és centre examinador. I dijous passat,  els que van aprovar (100% al nostre centre) van rebre els títols en una cerimònia organitzada a l’Institut Vidal i Barraquer, de Tarragona, pel Departament d’Ensenyament, l’Institut Francès i els professors de francès del nostre territori. Felicitats a tots !

Més imatges a Google Photos