Xerrada sobre el procés de creació de “Infanticida” al teatre Fortuny

Aquest dijous 6 d’octubre hem visitat el teatre Fortuny de Reus amb l’alumnat de 1er i 2on de BATX de les Arts Escèniques per tal de conèixer de primera mà els processos creatius que hi ha darrera una proposta escènica, en aquest cas de l’òpera electrónica Infanticida que es representarà al mateix teatre el proper dimarts 11 d’octubre.

Aquesta peça, basada en un text de la Caterina Albert (Víctor Català), és un musical de petit format que renova les línies expressives del gènere. Va estar nominada a sis guardons als Premis Butaca 2020 i va ser guanyadora del premi al millor musical als XXIII Premis de la Crítica, exaquo amb Chorus Line de Dagoll Dagom. Als mateixos premis la Neus Pàmies va rebre el guardó com a millor actriu de musical.

El Gerard Marsal i la Neus Pàmies han compartit experiències i consells amb l’alumnat que ha estat encantat i destaca la importància de conèixer artistes que els donen un punt de realitat al que per ells és un somni. A més els hi ha resultat molt inspirador i tenen moltes ganes de veure l’obra, inclosa dins la programació del grup de ANEM AL TEATRE, format per professorat i alumnat del centre que un cop al mes anem junts al teatre.

Més fotos a Google Fotos.