Primera sortida ‘ANEM AL TEATRE’

Aquest dimarts 11 d’octubre vam reprendre l’activitat sociocultural ANEM AL TEATRE, que consisteix en anar junts al teatre un cop al mes. Hi pot participar tot amant del teatre entre l’alumnat de segon de BATX general, 1er de BATX de les arts escèniques i professorat del centre. En aquesta ocasió vam anar a veure l’obra Infanticida, al teatre Fortuny, premiada amb el guardó al millor musical i millor actriu de musical als XXIII Premis de la Crítica i nominada a sis categories als Premis Butaca del 2020.

La setmana abans vam poder gaudir amb l’alumnat d’arts escèniques d’una xerrada molt inspiradora amb els seus intèrprets: la Neus Pàmies i el Gerard Marsal, fet que ha donat un punt de profundització més a l’experiència,  per si mateixa molt enriquidora. Va ser una vetllada molt agradable amb la trobada al teatre d’antics alumnes que també ens acompanyen a la foto de grup del centre.

El proper mes anirem a veure Mare de Sucre, de la Clàudia Cedó, al teatre Bartrina, us hi animeu?