Sortida de l’alumnat de 2n de Batxillerat Artístic

El passat 24 de febrer l’alumnat de segon de Batxillerat Artístic va fer una sortida a Barcelona amb un programa intens: matí al Museu del Disseny per veure les exposicions que s’ofereixen al voltant del fons de la col·lecció permanent: Modernisme, cap a la cultura del disseny, El cos vestit. Siluetes i moda (1550-2015), Dissenyes o treballes? La nova comunicació visual. 1980-2003, Objectes comuns. Històries locals, debats globals.I després de dinar: visita guiada a la Casa Milà o La Pedrera d’Antoni Gaudí (edifici, golfes, terrat, pis) i visita guiada a l’exposició  Morandi: ressonància infinita.
Molta informació per contextualitzar i pair bé abans i després de la sortida dins de les matèries de modalitat.

Fotografia de Mireia Prous

Fotografia de Cèlia Giné