Ling Martín Pujol, alumna del Batxillerat de les Arts, guanya la Beca Lilly Reich

Ling Martín Pujol, alumna del Batxillerat de les Arts de l’Institut Gabriel Ferrater de Reus, ha estat una de les guanyadores de la Beca Lilly Reich per a treballs de recerca de Batxillerat que atorga la Fundació Mies van der Rohe de Barcelona. Aquesta beca busca potenciar els treballs de recerca de temàtiques vinculades a l’estudi, divulgació i visibilització d’aportacions de les dones a l’arquitectura moderna i contemporània que han quedat indegudament relegades o oblidades.
El premi suposa un ajut econòmic per l’alumna i pel centre, la publicació del treball de forma íntegra a la pàgina web de la FMVDR i la cotutorització i assessorament des de la FMVDR.