Inauguració Exposició alumnes del Batxillerat Artístic

Ahir dijous es va inaugurar a la Biblioteca Pere Anguera, de Reus, l’exposició dels treballs dels nostres alumnes de Batxillerat Artístic. Enguany la promoció 2017-2019 mostra una síntesi creativa que agrupa un seguit d’activitats relacionades amb la figura humana, i que pren com a referent el dibuix del natural, passant per un petit homenatge a la figura de Joan Brossa, exercicis tècnics de retrat fotogràfic, seqüències  cinematogràfiques protagonitzades pels propis alumnes i activitats pertanyents a l’àmbit del disseny. Cal destacar la sensibilitat individual de cada alumne, unida a la complexitat del treball col.lectiu.

La mostra es podrà visitar fins el 14 de juny. Més imatges a Google Photos