II Edició del Psicurt, Festival de curtmetratges sobre salut mental

El curtmetratge del nostre exalumne Javier Pérez  García, “L’Art de ser diferent“,  ha guanyat el primer premi Educurt  de la II edició del Festival Psicurt de curtmetratges sobre salut mental d’enguany. Javier va realitzar el curtmetratge el curs passat com a treball de recerca de 2n de Batxillerat, en la modalitat d’Arts Plàstiques, tutoritzat per la professora Ester Ferrando. El mateix curt va ser seleccionat aquest estiu per competir al Festival de Cinema Jove de València on es va projectar per primera vegada davant del públic en pantalla gran. Aquest curs el Javier està estudiant a l’ESCAC (Escola Superior de Cinema i Audiovisuals de Catalunya.)

Dins del mateix  Festival Psicurt el curtmetratge “Rendez-vois” d’un altre exalumne del centre, l’Hèctor Abela,  va ser seleccionat per projectar-se dins la secció oficial. Es tracta també d’un treball de recerca realitzat el curs passat en el nostre centre. L’Hèctor està cursant actalment estudis superiors d’Adiovisuals a ARFIS (Ecole des métiers du cinéma et de l’audiovisuel) a Lió.
Aprofitem per desitjar molta sort als dos autors en els seus propers treballs.