Jornada de Portes Obertes INS Escola d’Hoteleria i Turisme de Barcelona

Amb l’objectiu que futurs estudiants i les seves famílies, professors de secundària i empreses puguin conèixer l’Institut EHTB, els estudis que oferim, les nostres instal·lacions i les seves sortides professionals, l’Institut Escola d’Hoteleria i Turisme de Barcelona organitza la Jornada de Portes Obertes de manera presencial el dia 10 d’abril de 2024 i virtual els dies 9 d’abril (CFGS Turisme) i 11 d’abril (CFGS Hoteleria).

Jornada presencial 10 d’abril de 2024
  • Matí: 10h, 11h, 12h     Tarda: 16h, 17h, 18h
Sessions on line:
    • GS Turisme: dia 9 d’abril a les 17h
    • GS Hoteleria dia 11 d’abril a les 17h

Aquestes Jornades es celebren en varies sessions específiques orientades a explicar  les especialitats impartides a l’EHTB: IFE’s, PFI’s, Cicles Formatius de Grau Mitjà i Cicles Formatius de Grau Superior de la família d’Hoteleria i Turisme.

PER A PARTICIPAR D’AQUESTES JORNADES CAL REALITZAR RESERVA PRÈVIA DE PLACES EN AQUEST ENLLAÇ: https://insehtb.barcelona/jornada/

L’oferta formativa del Centre pel curs 2024-25 és:

IFE:

IFE: Auxiliar en Serveis de Restauració i Elaboració d’Àpats

PFI:

CFGM:

CFGS:

Aquestes Jornades esdevenen una oportunitat per orientar-te a l’hora d’escollir uns estudis de IFE, PFI, Grau Mitjà i Superior amb projecció de futur i amb una gran demanda laboral.

Per a qualsevol incidència en procés d’inscripció a la Jornada de Portes Obertes els preguem adrecin un correu electrònic a: a8044934@xtec.cat