Postres Medievals

Els alumnes de 2n curs de Socials (grup 2.1) van elaborar postres medievals que prèviament  a classe havien treballat l’alimentació i els mètodes de  conservació dels aliments durant l’Edat Mitjana.
Tots els postres tenien molt bona presentació i van estar elaborats amb ingredients que es consumien… Llegeix més»

LitCat a l’atac!

Divendres 25 de gener els alumnes de Literatura catalana del Batxillerat Humanístic vam anar de sortida per participar en la II Jornada LitCat a l’atac! que organitza el Departament de Filologia de la Universitat Central de la Universitat de Barcelona.
Al matí, vam haver… Llegeix més»

Visitem Ràdio TeleTaxi

L’alumnat de 2n d’ESO visitem Ràdio TeleTaxi. Ens ensenyen les instal·lacions i ens expliquen què fan i quins professionals intervenen en un programa radiofònic.