Novetats a la biblioteca!

Us presentem les darreres novetats que trobareu a la biblioteca de l’institut. Si no veniu ràpid ja no en trobareu cap!!!

Recordeu: Préstec a les hores del pati, de forma gratuïta, us podem aconsellar, no hi ha exàmens… No hi ha excuses per no llegir 🙂
Llegeix més»

Taller de llengües

L’alumnat de 2n d’ESO ha assistit a un taller de llengües a la biblioteca de l’institut. En aquest hem après moltes coses sobre el rus, l’àrab, el panjabi de l’Índia i l’amazic, i ens han ensenyat a escriure el nostre nom en aquestes llengües.
Un agraïment… Llegeix més»

CanpeXef

Els alumnes de segon d’ESO a català aquest trimestre hem treballat el text instructiu. Per dur-lo a la pràctica ens ha tocat filmar com fèiem una recepta de cuina. Ens han quedat plats boníssims i vídeos molt divertits. Feu-hi una ullada i atreviu-vos a cuinar-los… Llegeix més»