Deures d’estiu

Benvolgudes famílies:

Un cop acabat el curs i amb ressaca emocional per totes les vivències viscudes, us volem donar les GRÀCIES!!

Ara toca preparar el curs vinent, i tot i que l’estiu és un temps per descansar, el més recomanable és que els i les alumnes no desconnectin totalment durant les vacances, sinó que segueixin fent activitats que potenciïn les seves capacitats intel·lectuals, d’una manera molt més lúdica i vivencial.

Sempre es pot trobar un moment per consolidar algunes de les coses que hem fet al llarg del curs. Si voleu fer un repàs de tot el que heu après, cliqueu als següents enllaços per accedir a les tasques proposades:

Enllaç / Deures d’estiu

Alumnat de 6è que s’incorpora a 1r d’ESO.

Per a l’alumnat d’ESO i 1r de Batxillerat del centre.

En qualsevol cas, el més important és que aprofiteu el temps per llegir llibres, mirar sèries i pel·lícules (a ser possible en versió original), escoltar música, fer esport i, sobretot, gaudir del temps a l’aire lliure.

A preparar-se pel curs vinent!