Deures d’estiu [Per a l’alumnat d’ESO i Batxillerat amb matèries SUSPESES i APROVADES].

L’enllaç i els documents propis de cada matèria són al Moodle del centre dins de l’apartat: DEURES D’ESTIU. Per accedir als deures de cada curs cal fer servir l’adreça electrònica del domini de l’institut: @inscanpeixauet.cat

• Per a l’alumnat que ha suspès la matèria:

Per als alumnes amb la matèria pendent d’assoliment, és una feina de caràcter obligatori. L’alumnat ha de fer les tasques de les matèries suspeses i lliurar-les al professorat els primers dies de classe.

• Per a l’alumnat que ha aprovat la matèria:

Per als alumnes que hagin aprovat, trobareu activitats de consolidació, que poden ser útils per aprofundir i mantenir el que heu anat aprenent durant el curs. Aquests deures els lliurareu al professor/a de la matèria del curs següent.

Important!!

Aquestes activitats es tindran en compte en l’avaluació inicial.