Setmana de les Dones Històriques Contemporànies

Amb l’ajuda del departament d’Anglès i dins del programari de les Ciències Socials, i coincidint amb la Setmana de la Dona, els alumnes de 4t han fet les seves presentacions orals sobre dones que han estat rellevants per al transcurs de la nostra història més recent. Aquesta activitat consisteix en donar a conèixer el paper important que han desenvolupat en diferents disciplines dins la Història i Història de l’Art Contemporànies. Noms com Victoria Kent, Clara Campoamor, Ana Frank, Coco Chanel, Carrie Fisher, Rigoberta Menchú, Virginia Woolf, Zenobia Camprubi, Rosa Luxemburg, Sheila Minor, entre d’altres, són alguns exemples de personatges femenins que han contribuït a fer d’aquest món un lloc millor. La defensa de drets, la lluita contra el racisme, la descoberta científica, la innovació en l’art i la moda, etc., són alguns dels trets característics més destacables dels que el nostre alumnat han descobert i après durant aquesta setmana.