Wonderland & Horrorland

PRESENTACIÓ

La utopia és un espai o territori imaginat com a perfecte, somiat, desitjat, sense problemes. Fa referència a una comunitat que viu en un estat ideal. Allò oposat és la distopia.
Wonderland & Horrorland” és un projecte que pretén fer reflexionar el nostre alumnat sobre la idea de la utopia i distopia mitjançant la descripció dels líders futurs que ens agradaria o odiaríem tenir. Igualment treballen l’elaboració de notícies i com afecten al nostre entorn i la nostra visió. En la mateixa línea de treball sobre el món desitjat, s’observa l’evolució de la tecnologia i, en concret, la intel·ligència artificial. Tanmateix, s’inclou l’art com una eina d’expressió de les idees que treballen per expressar la seva pròpia visió del món que podria arribar-nos.

Wonderland & Horrorlandés un projecte dissenyat per dur a terme a 2n d’ESO en les matèries d’Anglès, Castellà, Tecnologia i Visual i Plàstica, responent a diferents preguntes que serveixen de guia:
                            • Com seria el meu líder?
                            • Com influeixen les notícies en el món?
                            • Com aprenen els ordinadors?
                            • Com és el món creatiu d’un artista?
A continuació podeu veure als nostres alumnes durant el desenvolupament del projecte: