Keep the sea plastic free!

PRESENTACIÓ

Cada any s’aboquen 13 milions de tones de plàstics al mar. És com si, cada minut, un camió ple de residus descarregués el seu carregament a l’oceà. El plàstic pot trigar segles a descompondre’s i afecta a la fauna marina i a les persones. Investiguem més? Durant aquest projecte descobrirem els perills dels plàstics i donarem resposta a un munt de preguntes. Som-hi!

Keep the sea plastic free” és un projecte dissenyat per dur a terme a 1r d’ESO en les matèries d’Anglès, Biologia i Tecnologia.
El projecte pretén fer reflexionar el nostre alumnat sobre l’impacte dels plàstics en l’ecosistema marí amb l’objectiu de generar uns hàbits de consum més saludables per al planeta.
A continuació podeu veure als nostres alumnes durant el desenvolupament del projecte:

Si voleu passar una estona entretinguda us animem a conèixer el nostre joc: