Criteris de recuperació [pendents]

Benvolgudes famílies,

D’acord amb la normativa del Departament d’Educació, l’alumnat que en començar el curs té encara matèries pendents de superació d’altres cursos ha de realitzar activitats de recuperació al llarg del curs, en el moments i convocatòries que es designin des de l’institut.

Per a l’alumnat que hagi obtingut una avaluació negativa en alguna matèria, els departaments proposen activitats de recuperació que s’han de realitzar al llarg del curs.

A continuació trobareu un document on s’informa, a l’alumnat que té pendent alguna matèria, de de les feines a fer, les dates de lliurament, les dates dels possibles exàmens i el professor/a amb qui cal contactar en cas de dubte per tal de recuperar aquestes matèries. És important que tots els alumnes d’ESO i Batxillerat que tingueu alguna matèria suspesa de cursos anteriors [anomenades “pendents”] consulteu aquest document.

És convenient que, amb l’ajuda del seu tutor/a, l’alumne/a comprovi les matèries pendents que pugui tenir i, després de llegir el document per informar-se de com es recuperen les matèries és recomanable que es posi en contacte amb el docent que tenien el curs passat (o, en absència d’aquest, amb el referent del departament) per demanar-li concretament com han de preparar-se la recuperació.