Finestres a les estrelles

PRESENTACIÓ

Les plaques Pioneer són unes plaques que contenen un missatge visual de com som els éssers humans, que es van col·locar a bord de la sonda espacial Pionner 10, l’any 1973, amb l’objectiu de donar a conèixer la nostra existència a possibles civilitzacions extraterrestres.

Aquest és el punt de partida del projecte “Finestres a les estrelles” que es realitza a 1r ESO, on estudiem els diferents astes que existeixen a l’univers, i creem una maqueta del sistema solar. També construïm i llencem coets per analitzar de manera pràctica com es propulsen.

L’objectiu principal d’aquest projecte és fer reflexionar l’alumnat sobre la importància de conservar el nostre planeta, la terra, per ser l’únic astre que coneixem on és possible la vida.

A continuació podeu veure als nostres alumnes durant el desenvolupament del projecte: