Proves obtenció GESO

Obtenció del Graduat en Educació Secundària Obligatòria

​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​Cada any es convoquen proves per a l’obtenció del Graduat en Educació Secundària Obligatòria (GESO), per als alumnes que no l’hagin obtingut en finalitzar l’etapa.

Us recomanem que visiteu el web del Departament d’Educació.

Requisits:

Es poden presentar a la prova les persones que compleixen els requisits següents:

1. Tenir 18 anys o complir-los dins l’any natural de la prova. També s’hi poden presentar amb 17 anys o complir-los dins l’any natural de la prova si es troben en alguna d’aquestes situacions (cal presentar la documentació que ho acrediti):
    – tenir un contracte laboral que els impedeixi d’assistir al centre educatiu en règim ordinari,
    – trobar-se en procés d’obtenir un permís de treball o
    – ser esportista d’alt rendiment.
  2. Haver cursat l’ESO (el quart curs inclòs) sense haver obtingut el títol i no tenir més de 5 matèries pendents de qualificació positiva (compten com una sola matèria les cursades amb el mateix nom en diferents cursos).
  3. Haver finalitzat l’ESO durant un dels 2 cursos anteriors al qual es presentin a les proves. Els alumnes que van finalitzar l’ESO amb anterioritat no poden obtenir el títol de GESO mitjançant aquestes proves de compleció. En tot cas, cal tenir en compte que a partir dels 18 anys tothom té la possibilitat d’obtenir aquest títol a través d’altres vies (ensenyaments​ d’adults, a distància o proves lliures) on sí es tenen en compte les matèries superades en cursar l’ESO i en realitzar les proves de compleció.​
Inscripció:

La sol·licitud per fer les proves s’ha de presentar entre l’1 i el 12 de febrer de 2021 a la secretaria del centre on la persona sol·licitant va estar matriculada de quart d’ESO per última vegada.

Imprès de sol·licitud – 1300kb

Informació de les proves:
Realització:

Al següent enllaç podeu consultar les dates i l’horari establert per a la realització de les proves.

El dia de la prova, els alumnes han de portar l’original del DNI, targeta de residència, passaport o qualsevol altre document identificatiu oficial en vigor. El temps mínim per fer-la és de 60 minuts per a cada matèria. Es poden portar diccionaris i/o calculadora.

Continguts i criteris d’avaluació de les proves:

Continguts i criteris d’avaluació Descarregar PDF

Per saber-ne més podeu consultar aquest enllaç

Més informació:

Graduat en educació secundària obligatòria [alumnes que no l’han obtingut en finalitzar l’etapa].

Horari de les proves GESO curs 2020-21: [per determinar]

Dilluns

Dimarts

Dimecres