Deures d’estiu [Alumnat de 6è que s’incorpora a1r d’ESO]

Benvolgudes famílies que us incorporeu a 1r d’ESO,

En primer lloc us donem les gràcies per confiar en nosaltres l’educació dels vostres fills i filles. A continuació trobareu una sèrie de propostes i recomanacions d’activitats d’estiu perquè les famílies pugueu facilitar als vostres fills i filles recursos apropiats perquè, de manera autònoma, puguin mantenir i reforçar els seus hàbits de treball.

Hi ha materials de cadascuna de les següents àrees: Llengua catalana, Llengua castellana, Llengua anglesa i matemàtiques.

Cada àrea conté 3 opcions de dossier amb diferent nivell de dificultat: [bàsic, intermedi i avançat].

Per tal d’esbrinar quin dossier convé a cada alumne/a cal tenir en compte, en primer lloc, els resultats de les proves de competències bàsiques de 6è (en cas, de no disposar dels resultats de les proves de competències bàsiques, cal tenir en compte els resultats finals de l’avaluació de 6è).

La correspondència a tenir en compte és:

• Nivell Bàsic: Si la qualificació global de l’àrea ha estat NA=No assoliment. [En aquest cas la realització dels dossiers és obligatòria]
  • Nivell Intermedi: Si la qualificació global de l’àrea ha estat “AS=Assoliment satisfactori.
  • Nivell Avançat: Si la qualificació global de l’àrea ha estat “AN=Assoliment notable o AE= excel·lent.

Feu “click” a la carpeta corresponent per tal de descarregar els dossier.

BÀSIC

INTERMEDI

AVANÇAT

Lectura recomanada

Data de lliurament

CATALÀ

Aquestes activitats s’han de lliurar al tutor/a de l’Institut al llarg dels primers dies de setembre (s’informarà de la data exacta el primer dia de classe).

CASTELLÀ

MATEMÀTIQUES

ANGLÈS

Important!!

• En cas que, els tutors o les tutores de 6è hagin fet una proposta de deures personalitzats, basats o no en aquests materials, cal prioritzar la recomanació de l’escola.
  • Cal que estiguin complertes i amb bona presentació, ja que es tindran en compte en l’avaluació inicial i us en farem arribar la valoració de les mateixes juntament amb les notes de l’avaluació inicial.