Claustre de docents

El Claustre agrupa a tot el professorat del centre i és el màxim òrgan de participació d’aquest estament en la gestió i control de l’acció educativa.

Els equips docents s’organitzaran per nivells i estàn composats pel professorat que està assignat a cada nivell. Es reuneixen periòdicament sota la direcció del coordinador. Cada equip docent d’un grup – classe està presidit per la tutora i tots els grups d’un nivell per la coordinadora del nivell.

En els equips docents intervé quan és necessari l’orientador educatiu, tant per sol·licitud de l’equip docent com del propi departament d’orientació. La seva tasca serà la d’assessorar l’equip sobre les peculiaritats i característiques de l’alumnat amb NEE i proposar les mesures més adequades per tal de garantir l’èxit de l’alumnat, tot fent d’enllaç amb la CAD.

Si feu “clic” a la imatge trobareu una graella que recull totes les:

Adreces del professorat