Scratch Challenge 17-18

Dos equips d’alumnes Víctor V. i Marcos L. (1r B) i Júlia M., Pol S. i Guillem P. (1r C) s’han classificat com a finalistes de l’Scratch Challenge 17-18 juntament amb 18 equips més de tota Catalunya en la categoria de secundària (1r-2n d’ESO).
La final es realitzarà Dissabte 9 de Juny a la Farga de l’Hospitalet en la 5a edició dels mSchools Student Awards, el concurs i cerimònia de lliurament de premis on es reconeix la tasca realitzada pels estudiants, docents, escoles i Experts durant el curs 2017-2018.
Si voleu assistir com a públic cliqueu als següent enllaç.