El projecte Erasmus+ obre portes un any més als alumnes de l’Institut Banús

28 estudiants de l’Institut Banús de Cerdanyola del Vallès (Catalunya) han viatjat al Collège Gaston Jollet de Salbris a Vall Loire (França) per continuar amb el programa Erasmus+

Del diumenge 16 de gener de 2022 al dissabte 22 de gener, 28 alumnes de l’àmbit tecnològic s’han traslladat a Salbris per la primera reunió del projecte fora de la frontera espanyola. Allà han treballat juntament amb els seus companys francesos durant una setmana en l’enllestiment dels robots. Hi haurà una darrera trobada al mes de maig a Cerdanyola on hi haurà la prova definitiva dels nous robots desenvolupats amb nous reptes per assolir.

A més de les jornades de treball en l’àmbit de la tecnologia el viatge ens va permetre visitar el campus i la Universitat Politècnica d’Orleans on ens estudiants de primer curs ens varen fer de guia pel campus i alumnat de darrer curs ens varen explicar els projectes de recerca que portaven a terme i com a colofó cultural varem poder visitar el majestuós castell de Chambord i la innigualable ciutat de París que estrenava la capitalitat europea.

Els estudiants de 4t d’ESO de la matèria optativa de tecnologia junt amb els estudiants francesos tenen la missió de construir un robot capaç de superar diversos reptes, guanyant als robots contrincants.