CodeWars 2017

Per tercer any consecutiu alumnes de 4t d’informàtica dels darrers tres cursos, han participat en la competició de programació organitzada per Hewlett Packard a les seves instal·lacions de Sant Cugat. 350 alumnes de diferents instituts de Catalunya de 3r d’ESO a 2n de batxillerat, tracten de resoldre en 3h el màxim nombre de problemes de matemàtiques, de codificació, encriptació i geometria en el llenguatge desitjat. Els nostres alumnes tracten de resoldrel’s en Python, un dels llenguatges més utilitzats en l’actualitat.#codewars. Bartosz, Sergio, Kyle i Pau de batxillerat, Xavi, Albert, Rocco, Marc, Serena, Marcos, Pablo i Jose de 4t d’ESO van ser els nostres “coders” en aquesta edició que de ben segur en faran millor paper en la propera. De moment en Sergio, el Bartosz i el Xavi es van endur una impressora de butxaca en la rifa que es realitza en l’acte de cloenda. Gràcies!!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *